دانلود آهنگ جدید شایان علوی به نام دلربا با کیفیت بالا

Download New Music Shayan Alavi – Delroba

دانلود آهنگ دلربا از شایان علوی

دانلود آهنگ جدید شایان علوی به نام دلربا با کیفیت بالا

موزیک در ادامه مطلب

متن آهنگ دلربا شایان علوی

میری میای نمیگی یه نفر میمیره اگه بمونه بی خبر از چشات دیوونه منو دریاب
میری میای نمیگی مریضه اون چشات که خیلی عزیزه واسه دلم دیوونه منو دریاب
وای چشات چیکارم کرد بد منو بیمارم کرد تو چقد دلبریات به دل میشینه
وای دلت یه دلرباست واسه من نذاشت حواس کاش دلت این حال قلبمو ببینه
وای چشات چیکارم کرد بد منو بیمارم کرد تو چقد دلبریات به دل میشینه
وای دلت یه دلرباست واسه من نذاشت حواس کاش دلت این حال قلبمو ببینه


به تو دنیامو میدم آخه چشات زندگیمن دلمو برده دلت اینو چشمام میگن
میرم هی تو فکر تو نمیتونم که نرم انقده نازه نگات دیگه رفت عقل از سرم
وای چشات چیکارم کرد بد منو بیمارم کرد تو چقد دلبریات به دل میشینه
وای دلت یه دلرباست واسه من نذاشت حواس کاش دلت این حال قلبمو ببینه
وای چشات چیکارم کرد بد منو بیمارم کرد تو چقد دلبریات به دل میشینه
وای دلت یه دلرباست واسه من نذاشت حواس کاش دلت این حال قلبمو ببینه

دانلود با لینک مستقیم