آهنگ علیرضا طلیسچی آی عشق بیخودی به‌ دردنخور شدی و رفتی

باران موزیک | در این ساعت، دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام آی عشق بیخودی به‌ دردنخور شدی و رفتی را گوش کنیم

ترانه آی عشق بیخودی به‌ دردنخور شدی و رفتی جدیدترین آهنگ علیرضا طلیسچی و در موضوع آهنگ غمگین میباشد

 At this hour, Download New Song Alireza Talischi called Ay Eshghe Bikhodi Be Dard Nakhor Shoodi

آهنگ علیرضا طلیسچی آی عشق بیخودی به‌ دردنخور شدی و رفتی

دانلود آهنگ در ادامه مطالب…


آی عشق، بیخودی به‌ دردنخور… شدی و رفتی

حرفای ،خوب همش چه‌ فایده ‌داره… حرفات حرف نی

این‌ شبا که‌ میگذره، ولی‌ نمیگذرم ‌…من ‌از تو که

گریه میکنم، برات تو گریه بهترم …من از تو که

من فکر، راه حلم یه بالش …جات بغلم

مهمی‌ واسم، وگرنه اشکای من یه ذرم… از گونه هام نمی ریخت

من عاشق شدم، بفهم دلت کی میاد به رحم… تو قلبم که جات کسی ‌نیست

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی آی عشق بیخودی به‌ دردنخور شدی و رفتی با دو کیفیت 320 و 128 فرمت Mp3

برچسب ها : ,