دانلود همه آهنگ های سریال از یادها رفته به صورت یکجا

دانلود تمام تیتراژهای سریال از یادها رفته شامل: آهنگ ابتدایی بی کلام ، آهنگ پایانی و میانی با صدای حجت اشرف زاده و موزیک های میانی این سریال با صدای رضا یزدانی به صورت یکجا و در همین پست به همراه متن شعر آهنگ ها

دانلود آهنگ های سریال از یادها رفته

آهنگ میانی دلم گریه میخواد با صدای حجت اشرف زاده

با لبخندی ساده بشین رو به روم تا من مثل آینه تماشا کنم
بذار آرزوهای گم کردمو تو چشمای مست تو پیدا کنم
به جز تو چی میخوام از این زندگی دل من تورو آرزو میکنه
کنارم بمون رو نگردون ازم تو باشی به من بخت رو میکنه
دلم گریه میخواد کجاست شونه هات کجا رفتی ای حس آرامشم
میخوام این شبایی که بارونیم با آرامش دستات آروم بشم
دلم گریه میخواد کجاست شونه هات کجا رفتی ای حس آرامشم
میخوام این شبایی که بارونیم با آرامش دستات آروم بشم

دانلود موزیک

 

دانلود آهنگ میانی سریال از یادها رفته با صدای رضا یزدانی  عشقت

با نگاه تو تازه فهمیدم سر این چشما جونمم میدم
تو بخوای از من مرگم آسونه جز تو چی دارم من دیوونه
روزگارم سخت روزگارت خوش پرم از این غم غم آدم کش
تو با لبخندت دردمو کم کن من پر از حرفم پس شکنجم کن
عشقت همه چیز من بود وقت عاشق شدن بود
کارم بی تو تمومه جز تو کی آرزومه ...
عشقت همه چیز من بود وقت عاشق شدن بود
کارم بی تو تمومه جز تو کی آرزومه ...

دانلود موزیک

دانلود آهنگ پایانی سریال با صدای حجت اشرف زاده

دست به دست مدعی شانه به شانه می روی
آه که با رقیب من جانب خانه می روی
بی خبر از کنار من ای نفس سپیده دم
گرم تر از شراره آه شبانه می روی

دانلود موزیک

برچسب ها : ,